VIDEO: Jak funguje vzdálený monitoring od D.I.SEVEN?

Definice pultu centralizované ochrany

PCO neboli pult centrální ochrany značí přímé napojení elektronických monitorovacích systémů a svedení získaných dat elektronickou cestou do jednoho centralizovaného střediska – dohledového centra PCO.

Toto spojení umožňuje přenos plného rozsahu událostí generovaných monitorovacími systémy nebo formou předávání stavových signálů. Případně využitím kombinace obou možností. 

PCO poptávka

Manažer služeb monitoringu
Mob.: 725 557 075
E-mail: managerdc@diseven.cz

PCO dohledové centrum

Mob.: 602 179 721
Tel.: +420 318 404 345, +420 318 404 346
E-mail: dc@diseven.cz

Dohledovécentrum PCO

Multimediální dohledové centrum je sídlem pultu centrální ochrany. Je vybaveno moderní vyspělou informační technikou a postaveno na základě předepsaných norem s ohledem na zajištění náhradního zdroje elektřiny a na zajištění plné bezpečnosti uchovávání klientských osobních dat.

Okamžitá reakce

Naši proškolení operátoři reagují dle smluvené dohody. V případě nestandardní situace mohou například vyslat zásahovou skupinu, kontaktovat osobu na straně klienta nebo zalarmovat Policii České republiky.

I takové řešení se nabízí, když dojde k narušení objektu. Data a informace získané z monitorovacích systémů jsou vždy  přenášeny do dohledového centra PCO, kde jsou následně vyhodnocovány, to vše pro Vaši bezpečnost.

Moje PCO

Dále můžeme na přání zajistit také sofistikovaný přístup do databáze pultu centrální ochrany prostřednictvím služby „MojePCO“. Díky této aplikaci mají naši klienti prostřednictvím internetu přístup 24 hodin denně a 7 dní v týdnu k aktuálním informacím o stavu svého střeženého objektu. Komunikace probíhá v zabezpečeném protokolu SSL a je přístupná prostřednictvím většiny současných webových prohlížečů.

Napojenína PCO

  • GPRS

Přenos probíhá pomocí datové sítě mobilních operátorů. Pro tyto účely je v objektu instalováno zařízení REGGAE GT, které zůstává trvale majetkem D.I.SEVEN. Jedná se o poplachové přenosové zařízení přenášející prostřednictvím různých přenosových systémů hlášení z EZS a EPS na PCO.

  • LAN

Přenos probíhá pomocí pevné datové sítě. Připojení monitorovaného systému k PCO D.I.SEVEN využitím LAN zajišťuje zákazník po datové síti a v součinnosti s příslušnou servisní organizací, pokud není správa monitorovaného systému součástí dodávky nebo správy D.I.SEVEN.

  • Videofied

Jedná se o EZS s funkcí Videofied, který přenáší data ze střeženého objektu pomocí komunikace na bázi GPRS přenosu na server. Pro komunikaci je na PCO instalována v ústředně datová SIM, která zůstává trvale majetkem poskytovatele.

  • JTS
Jedná se o přenos pomocí jednotné telefonní sítě. Připojení monitorovaného systému k PCO D.I.SEVEN využitím JTS zajišťuje zákazník po analogové lince a v součinnosti s příslušnou servisní organizací, pokud není správa monitorovaného systému součástí dodávky nebo správy D.I.SEVEN.

Napojení po celé ČR

Služba PCO a napojení na PCO může být poskytována všude po České republice. Nutností je pouze splnění podmínky dostupnosti zvolené přenosové cesty. Vše ostatní vyřešíme za Vás.

Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte nás!

Pokud Vás zaujaly naše služby, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře. Ozveme se Vám co nejdříve s nabídkou.

* povinné položky


Odesláním poptávky berete na vědomí, že společnost D.I. SEVEN a.s. bude jako správce osobních údajů uchovávat Vaše kontaktní údaje a další informace, které nám poskytnete, a to za účelem zpracování obchodní nabídky a pro zasílání obchodních sdělení, pokud takové využití kdykoliv v budoucnu neodmítnete.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací...