Jak lze splnit povinný podíl pomocí náhradního plnění??
Náhradní plnění je optimální způsob, jak splnit podíl zaměstnanců OZP povinný pro všechny soukromé a státní společnosti s 25 a více zaměstnanci.
Pro minulý rok byla vyhlášena průměrná mzda za 1. až 3. čtvrtletí Českým statistickým úřadem ve výši 39 306 Kč. Právě s touto hodnotou je počítáno pro náhradní plnění na rok aktuální.
Kalkulačka náhradního plnění poskytuje orientační hodnotu pro náhradní plnění. Již teď si můžete orientačně spočítat kolik ušetříte v tomto roce.
Kalkulačka pro výpočet náhradního plnění - Kalkulačka náhradního plnění
Poskytujemenáhradní plnění
Služby, které Vaší společnosti můžeme v rámci náhradního plnění zajistit, jako například bezpečnostní služby, úklidový servis, ochrana osob a majetku, pomohou zajistit bezproblémový chod firmy. Takto vynaložené náklady jsou oproti odvodu do státního rozpočtu efektivněji využity.
Díky tomu, že zaměstnáváme více než 50 % OZP zaměstnanců, poskytujeme podpůrné činnosti v rámci náhradního plnění. Každá společnost řeší na denní bázi úklid, zabezpečení, údržbu nebo office management. Taková činnost vyžaduje nejen finance na mzdy, ale je spojena i s řešením administrace, personalistiky a vyžaduje především čas. Čas je v dnešní době vzácný, a díky outsourcingu podpůrných služeb, ho můžete věnovat předmětu svého podnikání.
Službyod nás
Služby, jako jsou např. úklid kanceláří, recepční služby, ostraha na vrátnici, správa a údržba budov, jsou servisem, který podporuje bezproblémový chod a provoz organizací. Tyto služby Vám připravíme na míru tak, jak to bude vyhovovat Vám, proto k omezení provozu Vaší organizace ani nedojde.
Výhodynáhradního plnění
Včasným odběrem služeb pro náhradní plnění si splníte povinný podíl OZP zaměstnanců náhradně a bez starostí.
Touto formou také ušetříte značnou částku, kterou byste museli při nezaměstnávání OZP odvést bez užitku do státní pokladny.
Při náhradním plnění získáte kvalitní profesionální služby podporující optimální chod a provoz Vaší organizace.
Co se stane, pokud nesplním povinný podíl?
Pokud zaměstnavatel nesplní povinný podíl, může mu stát udělit pokutu až 1 000 000 Kč. Kontrolu zaměstnávání osob se zdravotním postižením a náhradního plnění mají na starosti příslušné úřady práce a inspektoráty práce.
Pročslužby od nás
Díky odběru našich služeb splníte povinný podíl a získáte užitečné podpůrné služby vhodné pro společnost podnikající v jakémkoliv typu odvětví.
Celorepubliková působnost
Máme vybudovanou síť regionálních poboček, zpracované funkční procesy a schopné oblastní vedení. Vaše požadavky splníme rychle a to k Vaší spokojenosti.
Důvěryhodný partner
Na českém trhu působíme již od roku 1995. Uvědomujeme si svou společenskou odpovědnost a pomáháme potřebným částkou 4.300.000 Kč každý rok. K životnímu prostředí se chováme šetrně, a proto jsme získali certifikát “Ekologická firma”.
Vlastní vybavení
Naše firma disponuje vlastním vybavením, např. úklidovými stroji značky TCS, takže se nemusíte starat o servis a opravy. Naši zaměstnanci pracují vždy pouze s profesionálním vybavením a je jim poskytnuto kvalitní pracovní ustrojení.
Evidence z pohledu odběratele
Po vložení údajů o odebrané službě nebo zadané zakázce ze strany dodavatele obdrží odběratel automaticky generovaný potvrzovací e-mail. Tento email obdrží pouze v případě, že dodavatel uvede kontaktní email odběratele. V e-mailu je odkaz na aplikaci ENP. Jestliže chce odběratel prohlížet doklady na něj evidované a tyto doklady případně schválit, musí se do aplikace registrovat.
S prvním přihlášením do evidence náhradního plnění v rámci jednotného portálového řešení práce a sociálních věcí souvisí možnost předat pověření pro vkládání faktur a editaci údajů v aplikaci evidence náhradního plnění jiné osobě, než je vlastník náhradního plnění. Vlastníkem je v této souvislosti označen ten zástupce dodavatele/odběratele, jehož IČO či RČ figuruje na stránkách MPSV nebo datové schránce a je shodné s údaji dodavatele/odběratele v evidenci náhradního plnění. Vlastník se přihlásí a zaeviduje na novém portálu jako první. Následně může zadat pověřené osoby.
Více informací a postup zajištění registrace naleznete na portálu MPSV.
Jakzačít a vše vyřešit včas
- Vyberte si služby, které budou pro Vaši společnosti užitečné. Služby lze kombinovat a sestavit tak praktický balíček. Kontaktujte nás a nechte si vytvořit plán náhradního plnění přímo na míru.
- Naši regionální obchodníci Vám představí naše služby a dle svých zkušeností doporučí řešení na míru. Rádi Vám představíme i regionální reference – vše u Vás ve firmě, nikam nemusíte jezdit.
- Díky kalkulačce náhradního plnění zjistíte v jaké výši je nutné odebrat služby, abyste vyřešili povinný podíl OZP v rámci náhradního plnění.
- Odběr služeb v rámci náhradního plnění společně sjednáme smluvně.
- Koncem každého roku dochází k vyhlášení průměrné mzdy za I. až III. čtvrtletí daného roku, která určuje výši náhradního plnění. Po aktuálním přepočtení doobjednejte služby, nebo splňte odvodem státu (kombinace splnění povinného podílu).
- Administrativu za Vás vyřídíme my. Na Vás je pouze jediný formulář.
- Do 15. 2. následujícího roku vykažte příslušnému úřadu práce formulář o splnění povinného podílu.
Způsobypodání
- Odeslání dokumentu s kvalifikovaným elektronickým podpisem
- Odeslání prostřednictvím datové schránky
- Podání formuláře v listinné podobě na příslušné pracoviště úřadu práce.