Manažer dohledového centra (PCO)
Praha
Služební automobil. Praxe v oboru min. 5 let. Mzdu Vám rádi sdělíme při osobním kontaktu.
Benefity
- Nadstandardní fixní příjem
- Služební automobil, notebook a telefon
- Školení a vzdělávací kurzy
- Zajímavé mzdové odměny v návaznosti k dosahovaným výsledkům
- Neomezený vstup do wellness a fitness Vltavan Sport
Kontakt - komu se hlásit
Roman Horský - výkonný ředitel
E-mail: kariera@diseven.cz
O D.I.SEVEN
Jsme stabilní česká firma, která působí na poli bezpečnosti a úklidu po celé České republice již od roku 1995. Aktuálně hledáme do svých řad kolegy na pozici Manažer dohledového centra (PCO). Staňte se součástí našeho týmu!
![](/images/logo.png)
vedení společnosti D.I.SEVEN, a.s.
Informace o pozici
Místo výkonu práce: Praha
Pro dojíždění do pracovní lokality můžete využívat služební automobil.
Práci budete vykonávat v centrále společnosti D.I.SEVEN, a.s. na pracovišti v Řitce.
Adresa: Mníšek pod Brdy 1526, PSČ 252 10
Budova je u dálnice D4 - Sjezd 14 km / Řitka
Náplň práce
Hledáme do našeho týmu nového kolegu na pozici Manažera Pultu centrální ochrany a technologických zakázek.
Popis činnosti:
Realizace monitorovacích služeb a řízení našeho vlastního dohledového centra s pultem centralizované ochrany.
Zodpovědnost za provoz dohledového centra.
Přímá podpora pro zakázky, které využívají vlastní informační systém D.I.SEVEN Elektronická vrátnice.
Tyto činnosti zahrnují například:
Vedení střediska PCO.
Vedení týmu operátorů a výjezdové skupiny – 14 pracovníků.
Zajištění non-stop provozu pracovišť.
Návrhy, projektování a zajištění realizace instalací bezpečnostních technologií pro zákazníky D.I.SEVEN.
Nedílnou součástí náplně práce je vypracování základní projektové dokumentace potřebné pro přípravu a realizaci bezpečnostně technologických zakázek. Následná koordinace a dozor při realizaci. Kontrola a rozvoj aktivních zakázek.
Součástí projektové přípravy je mimo jiné:
Zjištění a posouzení situace přímo na objektu zákazníka.
Návrh řešení ve formě zakreslení potřebných technologií do situačního plánu objektu.
Popsání a specifikace procesů, které na zakázce probíhají.
Vytvoření kusovníku/rozpočtu pro technologie, které zakázka vyžaduje.
Komunikace se zákazníky a dodavateli - smluvní administrativa.
Přímá podpora pro zakázky, které využívají vlastní informační systém D.I.SEVEN Elektronická vrátnice. To znamená např. komunikace s provozními manažery daných zakázek.
Pro dojíždění do pracovní lokality můžete využívat služební automobil.
Práci budete vykonávat v centrále společnosti D.I.SEVEN, a.s. na pracovišti v Řitce.
Adresa: Mníšek pod Brdy 1526, PSČ 252 10
Budova je u dálnice D4 - Sjezd 14 km / Řitka
Benefity
- Nadstandardní fixní příjem
- Služební automobil, notebook a telefon
- Školení a vzdělávací kurzy
Nabízíme
- - Prostor pro rozvoj kariéry - možnost odborného a osobního růstu
- Práci v příjemném pracovním prostředí
- Motivující mzdové ohodnocení
- Služební vůz
- Zázemí stabilní společnosti
Požadujeme
- - SŠ/VŠ vzdělání
- Praxi v oboru min. 5 let
- Zkušenosti s vedením týmu
- Výborné organizační a komunikační schopnosti
- Prezentační dovednosti
- Znalost technologií
Důležité upozornění: pokud Vás do 3 týdnů od doručení vašeho CV nepozveme na pohovor, prosím považujte to za zamítavé stanovisko. Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat uvedených v zaslaném životopise zaměstnancům oddělení lidských zdrojů D.I.SEVEN, a.s. dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi na dobu do odvolání Vašeho souhlasu za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné. Odesláním potvrzujete, že jste se seznámil/a a souhlasíte s Informacemi o zpracování osobních údajů.