Častokladené otázky o pořadatelských službách

Shrnuli jsme pro Vás několik často kladených dotazů ohledně praxe naší pořadatelské služby. Pokud nenajdete odpověď, kterou hledáte, kontaktujte nás, rádi Vám vše upřesníme.


1) Jaké služby zahrnují pořadatelské služby?

Veškeré pořadatelské služby vždy přizpůsobíme a provádíme podle typu akce a požadavků klienta. Na Vaší akci zajistíme pořadatelské služby, které zahrnují např. kontrolu návštěvníků při vstupu na akci, ostrahu majetku a diskrétní ochranu návštěvníků i všech zúčastněných osob akce, úklidová služba je k dispozici po celou dobu trvání akce, zajišťujeme řízení a provoz automobilů, nebo autobusů na parkovištích a v okolí akce, ostrahu VIP zón a jiné požadavky klientů.


2) Jak řešíte situaci v případě vzniklých škod na akci?

V případě, že vznikne škoda na vybavení zařízení klienta vinou našeho zaměstnance, dojde k úrazu při pořádání akce, ke krádeži či zničení zařízení, nebo je návštěvník akce okraden při vykonávání pořadatelských služeb, je proti takovémuto poškození klienta naše společnost pojištěna u Kooperativa pojišťovna, a to až do výše 300 milionů korun.


3) Jaké typy akcí zabezpečujete?

Naše společnost má již bohaté zkušenosti a několikaletou praxi ve službách zabezpečení akcí jako jsou filmové festivaly, hudební koncerty a letní hudební festivaly, světoznámé motocyklové závody MOTO GP, různé výstavy, sportovní utkání, prodejní trhy a VIP večírky. Při poptávce zabezpečení či pořadatelské služby se vždy snažíme vyjít klientovi vstříc a nabídneme mu optimální zajištění akce a pořadatelské služby.


4) Poskytujete kompletní servis, nebo také pouze pracovníky?

Záleží na klientovi, jaký způsob služeb požaduje. Samozřejmě poskytujeme kompletní servis pořadatelských služeb a zabezpečení akcí, ale také má klient možnost využít pouze našich pracovníků, například naše úklidová služba Vám na akci zajistí stálou čistotu jak toalet, tak i interiéru a uklidí vzniklý nepořádek po skončení akce. Dále naše diskrétní fyzická ostraha ve společenském obleku zajistí nerušený průběh akce. Ostraha při sportovních utkáních kontroluje diváky při vstupu na stadion a zabraňuje ničení vybavení a vstupu diváků na hřiště.


5) Zajišťujete akce také materiálním vybavením?

Materiální vybavení na akcích poskytujeme pouze pro potřeby našich pracovníků při akci. Například úklidové prostředky a vybavení pro úklid, vysílačky potřebné ke komunikaci mezi ostrahou, reflexní vesty v případě řízení provozu automobilů, identifikační cedulky zaměstnanců a další potřebné. Neposkytujeme zabezpečení akcí způsoby jako je dodání mobilního oplocení, zajištění mobilních TOI toalet a přenosných umyvadel, zajištění pitné vody pro návštěvníky a jiné.


6) Jaké je zabezpečení akcí v případě potřeby pomoci zdravotnické pomoci?

Při velkých akcích jako například hudební festivaly, filmové festivaly, sportovní utkání aj. je vždy přítomna Záchranná služba s lékařem, která je připravena návštěvníkům v případě nevolnosti nebo úrazu poskytnout první pomoc. Naše pořadatelská služba se Záchrannou službou komunikuje pomocí vysílaček. Záchranná služba je přítomna podle druhu a velikosti akce. Jestliže není Záchranná služba na akci k dispozici, pracovníci pořadatelské služby poskytnou základní první pomoc, v případě potřeby přivolají lékaře a Záchrannou službu a zajistí volný průjezd sanitního vozu areálem.

Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte nás!

Pokud Vás zaujaly naše služby, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře. Ozveme se Vám co nejdříve s nabídkou.

* povinné položky


Odesláním poptávky berete na vědomí, že společnost D.I. SEVEN a.s. bude jako správce osobních údajů uchovávat Vaše kontaktní údaje a další informace, které nám poskytnete, a to za účelem zpracování obchodní nabídky a pro zasílání obchodních sdělení, pokud takové využití kdykoliv v budoucnu neodmítnete.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací...